After School – DIVA (Japanese ver.) **INCOMPLETE LYRICS**

DIVA (Japanese ver.)

Kahi | JungAh | Jooyeon | UEE | Raina | Nana | Lizzy | E-Young

歌詞
Korean version

COMPLETE VERSION HERE: http://romanizedsongs.wordpress.com/2011/12/06/after-school-diva-japanese-ver/

I love my boy (Ohh yeah)
I love my boy (I love you my boy)
I love my boy (Doo do do doo do doo do)
I love my boy (I love you my boy)

Everybody scream!

Only one, Make me girl, Check shite soba ni iru yo! kimi no (Diva Diva D-D-D-Diva)
Only one, Make me girl, Honey Honey chansu wa once! Give me love! (Diva Diva D-D-D-Diva)

hyakuman nen matteta unmei no deai
kiseki no hajimari ikinari Feel so hot
guuzen tte iwasenai nani mo kamo risou
mayou wanai de Go yakusoku Make it

I got haato ni umeteru Master key
futari no Masterpiece
Pretty much mahou no Super Tag team
You know we are destiny
sarani moeru After this
Come on massugu Look at me
Cherry Cherry na Kiss wa sweet
Boy You’re my favorite

Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo! kimi no (Diva Diva D-D-D-Diva)
Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once! Give me love! (Diva Diva D-D-D-Diva)

Just tell me what you wanna do, nemurenai yoru mo
I don’t wanna let you go, yume no naka rabu rabu
I just wanna get it done, saikyou no corabo

jyounetsu ga kidou suru
sakerarenai

I got big plans for you, love for you
I don’t give a damn what people say
ai ga areba OK
No matter what You are ma man

Check your sign, Check your eyes
Burning L-O-V-E kasanaru kanjou
You’re so perfect kanpeki Fashion
Come to me (?)

Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo! kimi no (Diva Diva D-D-D-Diva)
Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once! Give me love! (Diva Diva D-D-D-Diva)

kimi no kokoro wo tsukamitai
aenai toki mo mamoritai

motto negai wo kanaetai
kimi ga kureta tokimeki dakara

Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo! kimi no (Diva Diva D-D-D-Diva)
Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once! Give me love! (Diva Diva D-D-D-Diva)

Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo! kimi no (Diva Diva D-D-D-Diva)
Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once! Give me love! (Diva Diva D-D-D-Diva)

Lalalalala Lalalalala
Lalalalala Lalalalala

(Diva Diva D-D-D-Diva)


~

Romanized lyrics by me! Colour coding by me, JaeSeong, Matae Cho & Lala (see comments)!
So if you take these lyrics, please credit me here!

~

~ by Jo on October 27, 2011.

41 Responses to “After School – DIVA (Japanese ver.) **INCOMPLETE LYRICS**”

  1. [Raina] I love my boy (Doo do do doo do doo do)
    [E-Young] I love my boy (I love you my boy)

    first chorus
    [Raina?] Only one, Make me girl, Check shite soba ni iru yo! (I hear some jung aj in the uri yo part)
    [Lizzy] Only one, Make me girl, Honey Honey chansu wa once!

    second
    [UEE] Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo!
    [Lizzy] Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once!

    third
    [Raina] Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo!
    [Lizzy] Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once!

    fourth
    [Lizzy?] Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo!
    [Lizzy] Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once!

    fifth
    [Lizzy] Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni iru yo!

  2. only one, honey bun?

    • I just used the transcribed lyrics from a Japanese K-Pop fan, I want to wait until the official Japanese lyrics come out so I can fix and confirm the correct stuff. “Honey bun” would make more sense though I think than “make me burn” lol D:

      • yeah, i hope they release the full version soon and perform it soon too…poor E-Young only has 4 words D:

  3. i think the second kimi no part is sang by jooyeon , watch the semi full again to check that

  4. and kahi second rap is more like check your side not check your sign

  5. omg…jooyeon got only 2 lines??? poor jooyeon :(

  6. so, this was all about kahi, raina and lizzy, as usual -___-
    why did they cut the song? jooyeon would have three lines, instead

  7. I think it could be your so perfect kanpeki fashion for Kahi’s second rap… I’m not too sure though

  8. http://www.youtube.com/watch?v=GNI1yZT9jJk full mv is out :D

  9. I dont know if it’s wrong, but what i can hear and see is this:

    I love my boy [nana] (Ohh yeah) [jungah]
    I love my boy [jooyeon] (I love you my boy) [jungah]
    I love my boy [raina] (Doo do do doo do doo do) [jungah]
    I love my boy [eyoung] (I love you my boy) [jungah]

    Everybody scream! [kahi]

    Only one, Make me girl, [everyone] Check shite soba ni [raina] iru yo! kimi no [kahi] (Diva Diva D-D-D-Diva)
    Only one, Make me girl, [everyone] Honey Honey chansu wa once! [lizzy] Give me love! [jungah] (Diva Diva D-D-D-Diva)

    hyakuman nen matteta unmei no deai [raina]
    kiseki no hajimari ikinari Feel so hot [nana]
    guuzen tte iwasenai nani mo kamo risou [jooyeon]
    mayou wanai de Go yakusoku Make it [jungah]

    I got haato ni umeteru Master key [kahi]
    futari no Masterpiece [kahi]
    Pretty much mahou no Super Tag team [kahi]
    You know we are destiny [kahi]
    sarani moeru After this [kahi]
    Come on massugu Look at me [kahi]
    Cherry Cherry na Kiss wa sweet [kahi]
    Boy You’re my favorite [kahi]

    Only one, Make me burn (?) [everyone] Check shite soba ni [UEE] iru yo! kimi no [kahi] (Diva Diva D-D-D-Diva)
    Only one, Make me burn(?) [everyone] Honey Honey chansu wa once! [lizzy] Give me love! [jungah] (Diva Diva D-D-D-Diva)

    Just tell me what you wanna do, [everyone]
    ~~~~~~~~ [kahi]
    I don’t wanna let you go, [everyone]
    ~~~~~~~~ [UEE]
    I just wanna get it done, [everyone]
    ~~~~~~~~ [eyoung]

    ~~~~~~~~ [kahi]
    ~~~~~~~~ [jungah]

    I got big plans for you, love for you [lizzy]
    I don’t give a damn what people say [lizzy]
    ai ga areba OK [lizzy]
    No matter what You are ma man [lizzy]
    Check your sign, Check your eyes [kahi]
    Burning L-O-V-E kasanaru kanjou [kahi]
    You’re so perfect (?) Fashion [kahi]
    Come to me (?) [kahi]

    Only one, Make me burn(?) [everyone] Check shite soba ni [raina] iru yo! kimi no [kahi] (Diva Diva D-D-D-Diva)
    Only one, Make me burn(?) [everyone] Honey Honey chansu wa once! [lizzy] Give me love! [jungah] (Diva Diva D-D-D-Diva)

    kimi no kokoro wo tsukamitai [jungah]
    aenai toki mo mamoritai [jungah]
    motto negai wo kanaetai [raina]
    kimi ga kureta tokimeki dakara [raina]

    Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni [everyone] iru yo! kimi no [nana] (Diva Diva D-D-D-Diva)
    Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once! [everyone] Give me love! [jungah] (Diva Diva D-D-D-Diva)

    Only one, Make me burn(?) Check shite soba ni [everyone] iru yo! kimi no [kahi] (Diva Diva D-D-D-Diva)
    Only one, Make me burn(?) Honey Honey chansu wa once! [everyone] Give me love! [raina] (Diva Diva D-D-D-Diva)

    la la la la la x4 [nana]
    (Diva Diva D-D-D-Diva)

  10. hi i’m looking for the lyrics to Diva(JP ver.)
    thanks for your posting. it helped me a lot.
    because i really can’t hear clearly especially English and rap parts. LOL
    then i noticed that…
    some lines hasn’t been filled in “Just tell me what you wanna do”” part.
    so if you don’t mind, it’s what i heard below.

    ************************************************************
    Just tell me what you wanna do, [everyone]
    nemurenai yoru mo [kahi]
    I don’t wanna let you go
    yume no naka “raburabu” (←not sure)
    I just wanna get it done, [everyone]
    saikyou no korabo [eyoung]
    jyounetsu ga kidou suru [kahi]
    sakerarenai [jungah]
    ************************************************************
    hope it will be helpful.

    • you have good hearing! :D thank you, I’ve added them in :)

      • i think the first part of Kahi’s rap might be like this…..
        I got haato ni “himeteru” Master key
        Come on “imasugu” Look at me

        “Honey Honey” chansu wa once!
        well im still wondering :P, but doesn’t it a little bit sound like “harii harii” which means Hurry hurry in Japanese??
        LOL

        and last one.
        You’re so perfect “Come feel the Passion”
        how’s it????

      • Got the official lyrics! All colouring are right, just need to fix some parts here & there ^^

        I love my boy
        I love my boy
        I love my boy (ddoodooroo ddooroo ddooroo)
        I love my boy (I love you, my boy)
        Everybody scream! (Yeah~)

        (*)
        Only one! Make me burn! Check shite soba ni iru yo
        Kimi no diva diva d-d-d-diva!
        Only one! Make me burn! Hurry! Hurry! Chansu wa Once
        Give me love diva diva d-d-d-diva!

        Hyakumannen matteta unmei no deai
        Kiseki no hajimari ikinari Feel so hot
        “Guuzen” tte iwasenai nanimo kamo risou
        Mayowanaide Go yakusoku Make it

        I got HAATO ni himeteru Master key
        Futari no Masterpiece
        Dream Match mahou no Super Tag team
        You know we are destiny
        Sara ni moeru After this, Come on now massugu Look at me
        Cherry Jelly-na Kiss wa sweet
        Boy, you are my favorite!

        (*)

        (Just tell me what you wanna do) Nemurenai yoru mo
        (I don’t wanna let you go) Yume no naka Voulez-vous (Bu-re-bu)
        (I just wanna get it done) Saikyou no korabo
        (Jounetsu ga kidou suru) Sakerarenai no

        I got big plans 4 U, Love, 4 U
        I don’t give a damn what people say
        Ai ga areba, O.K. No matter what, U are my man
        Check your sign, Check your eyes
        Burn your L.O.VE. kasanaru kanjou
        U’re so perfect honki no Passion
        Come 2 me nee kiiteru? That’s your…

        (*)

        Kimi no kokoro wo tsukamitai
        Aenai toki mo mamoritai
        Motto negai wo kanaetai
        Kimi ga kureta tokimeki dakara

        (*)

        Diva diva d-d-d-diva!

  11. The “kimi no” after Raina’s part in the bridge is Nana. Also, the check shite soba ni iruyo” before Nana’s “kimi no” is sung by everyone.

    Lastly, the “I love my boy” before the “Doo do do doo do doo do” is Raina.

  12. 3rd “kimi no” was Joo Yeon

  13. The part “Come to me (?)” The end of the Kahi Rap I think the rest is something like “ne gi give you pleasure” maybe I’m wrong but I slowed the song I really mean it!!!!
    So the line could be “Come to me ne gi give you pleasure” well that’s what I suppose… But I hear it with the song really slowed!!!

    Hope it helps!! ^^

  14. And in the same Rap part of Kahi “Burning LOVE” is not Burning is “Burn You LOVE”

  15. Link: http://www.youtube.com/watch?v=DRXQDzE1Bwo&feature=related

  16. Isn’t it “Only one, baby girl”?
    Though it wouldn’t surprise me if AS have completely broken english in this song, that’s how it was in the collab with Namie-san too >.<

  17. The last ‘I love my boy’ is not E-Young, is U-ie
    And the part of the second chorus is not U-ie, it is E-Young =)

  18. I think Raina’s part in the first chorus is actually Jung-Ah, but I could be wrong..

    • I listened to it very closely and I’m SURE it’s Jung-AH u can really recognize her voice if u listen carefully :)

  19. Yep the first Check shite soba ni iruyo is Jungah. :)

  20. when the lyric complete?

  21. I got some corrections :)

    -In all the choruses are “Make me burn” and is “Hurry Hurry” not “Honey Honey”
    -In the Kahi’s rap is “Dream match” instead of “Pretty much”, is “Come on NOW massugu Look at me” you missed a word and is “Cherry jelly”
    -Second Uee’s line is “Vure vu” not “rabu rabu”
    -In the second Kahi’s rap is “Burn you” not “Burning”, instead of “kanpeki Fashion” is “Honki no Passion” and the las line is “Come to me Ne kii teru That’s your”

    I think thats all :) i hope you correct it and take off that “INCOMPLETE LYRICS”

  22. After School READY TO LOVE lyrics – ROMAJI
    LISTEN HERE

    It may be love
    tameiki mitaina cloudy sky
    aimai na kankei nano you and me
    It may be love
    hagurakasanaide look at me
    datte ready to love
    with you – NANA

    sou ichibyou mitsu metesugu
    Just koi wo kanji teta ( Honey )- RAINA
    mou kimiigai meni ira nai
    unmei no deai nishitai ( AH )- JUNG AH

    Day by Day Day after Day
    na….na.. na..nanimo ( Always )
    oki nakya tomodachidoushi mitai ( Ah )
    Day by Day Day after Day
    ki…ki..ki…kitto – KAHI

    watashi no Sign wakatterudesho – E YOUNG
    I wanna know tada
    I wanna know Kimi wo – UEE
    Stand by me

    It may be love
    futarino aitani hitotsuno kotae wo kasane tai
    It may be love
    atoha sou kimi shidai
    konomamanante jirettai
    Darling you

    tameiki mitaina cloudy sky
    aimai na kankei nano you and me
    hagurakasanaide look at me
    datte ready to love
    with you

    Day by day Day after day
    Night & day(Always)
    ai tai tomodachi nankajanai ( Ah )- LIZZY
    Day by day Day after day
    ki..ki..kitto – UEE
    watashi no Sign wakatterudesho – JOOYEON
    I wanna go tada
    I wanna go kimi to – KAHI

    It may be love
    kitai to fuan de kokoroha itsudemo yure teru- NANA
    It may be love
    atoha sou kimi shidai
    sutekina tenkai shinji tai- RAINA

    It may be love
    futarino aitani hitotsuno kotae wo kasane tai
    It may be love
    atoha sou kimi shidai
    konomamanante jirettai
    Darling you

    tameiki mitaina cloudy sky
    aimai na kankei nano you and me
    hagurakasanaide look at me
    datte ready to love
    with you

  23. my favorite lyrics when lizzy is rapping :)

  24. […] lyrics by me! Colour coding from here! So if you take these lyrics, please credit me […]

  25. […] lyrics by me! Colour coding from here! So if you take these lyrics, please credit me […]

  26. kahi..jungah…jooyeon…uiee…hwaiting..
    i think kor ver is the best….
    miss old AS..

  27. For the second verse, this is what I hear:

    Uee: Just tell me what you wanna do,
    Kahi: nemurenai yoru mo
    Uee: I don’t wanna let you go, yume no naka rabu rabu
    E Young: I just wanna get it done, saikyou no corabo

    Kahi: jyounetsu ga kidou suru
    Jung Ah: sakerarenai

    Uee fans can listen to these parts…it sounds exactly like Uee. I dont think those lines are sang by all members becuz if that is true, then why does the third line “i just wanna get it done” sound different from the first two. and the first two sound the same…and i think its Uee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s